Že palačinky nejdou bez vajíček? Blbost!

Tohle jídlo je neuvěřitelně všestranné. Můžete ho mít jako snídani, oběd, večeři nebo svačinu.

Špenát je vlastně taková božská potravina, i když se o tom málo ví. Obsahuje kolem 90 procent vody, to znamená že jeho energická hodnota je velice nízká. Obsahuje hodně draslíku, hořčíku, vápníku ale i vit.C.

Zapečené palačinky se špenátem

Tisknout
Počet porcí: 2 porce Čas přípravy:

Co budeš potřebovat

  • 4 palačinky (recept zde nebo zde )
  • 400g mraženého špenátu
  • 250ml sojové smetany
  • 1/2 cibule
  • 1 stroužek česneku
  • lžíce oleje
  • sůl, pepř
  • lístky čerstvého oregána (nemusí být)

Postup

Na oleji osmahněte krájenou cibuli do skleněna, přidejte sekaný česnek. Posolte, přidejte pepř.

Česnek se nesmí přidávat moc brzo, jinak by zhořkl. Idelání je přidat ho ke skleněné cibuli a nechat ho rozvonět.

Přidejte mražený špená, podlijte trochou vody na nechte rozvařit. Přidejte 125ml sojové smetany a povařte cca 7 minut. Špenátovou směsí naplníme palačinky, vložíme do pekáčku, zalijeme zbytkem sojové smetany a navrch dáme trochu špenátové směsi a dáme péct na 180°.

Na závěr posypeme čerstvými bylinkami.

Dobrou chuť!

1 thought on “Zapečené palačinky se špenátem – vegan, bez lepku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..